inbjudan till världspremiären av Safari

1kommentarer


Jag har fått en personlig inbjudan till världspremiären av Kolmården Safari som är den 30 april.Inbjudan gäller för 2 vuxna och 2barn (3tom12år) eftersom att jag inte själv har några barn så tänkte jag fråga min storasyster om jag låna några barn av henne den dagen.Först tänkte jag att lillasyster säkert ville hänga med med hennes son men tänkte om där,han är så liten så han förstår ändå inte så mycke av det hela plus att det var från 3år.Så får jag en inbjudan nästa år så kanske dom kan följa med i stället.Det ska bli så kul hoppas bara att vi får bra väder den dagen.Jag har inte vart på kolmårdensdjurpark sen jag gick första året på gymnasiet åå det var många år sen.Min pojkvän har inte heller vart där sen hans far slutade jobba där vilket är mer än 10år tillbaka.Det kommer att vara jag och min pojkvän och några fler i familjen som ska ditt eftersom att dom med har personlig inbjudan.

1 kommentarer

emily

06 Apr 2011 16:06

Ska ni gå på vanliga kolmården ocksÅ? För vi har årskort på Kolmården :D

Kommentera

Publiceras ej