Hem till min far och käka mat

1kommentarer

Jag låg och myste  i sängen med min hund då min mobil ringde och det var min far som undrade vart vi var.Han är så van nu att vi kommer ditt på helgerna och fikar efter att vi har vart ute på landet och jobbat.Men jag valade att stanna hemma i stan medans min pojkvän åkte ut till landet.Vi  ska hem till min far och käka lite mat som dom tydligen hade fixat åt oss.Jag hade rätt tur för jag hade tänkt att börja med maten om 5 min så ringer han precis i tid.Kan vara rätt skönt att slippa ställa sig och laga mat i bland.Det ska bli spännade undrar vad dom ska ta och bjuda på idag?Pappa och hans fru lagar alltid så god mat när dom lagar mat.Åter kommer senare och berättar vad vi vart bjuda på.Nu ska jag gå en promenad med hunden innan vi ska åka i väg.

1 kommentarer

Emily

16 Apr 2011 21:32

typ örhängen o s¨nt. va brukar priserna ligga runt? :) Tycker hon va duktig!

Kommentera

Publiceras ej