Visst minns du väl Mina vänner-boken?

5kommentarer

Som barn hade många säkert en mina vänner-bok där kompisarna skrev in allt om sig själva.Jag var en av dom som hade en sådan bok,minns när jag fick den lycklig var jag då.Alla mina vänner jag hade då ville skriva i min bok.Mina vännerboken har jag sparat som minne,alltid lika kul att kolla in den och se vad alla har skrivit i den.Jag tror inte att några av mina vänner har blivit det dom ville när dom var yngre.Vissa ville bli polis,docktor,advokat och tandläkaren men fans fler saker mina vänner ville bli.Vet ni vad jag ville bli när jag var yngre? hahaha jag minns inte äns själv att jag ville bli det men i boken står det att jag ville bli bartender till djur.Snacka om att vara rolig inte går det att vara bartender till djur,Livlig fantasi måste jag haft den tiden.


En bok jag kommer att se tilbaka på saker och ting.kommer alltid att spara den som ett minne.

5 kommentarer

Emily

27 Sep 2010 16:03

hahahaha bartender till djur

Johanna

27 Sep 2010 16:17

Jag tror jag slängde alla mina såna, hade varit ku att ha nu dock :)

Emily

27 Sep 2010 16:26

Nej den är inte för snygg för att träna i! Den är lagom snygg :D AND I LOVE IT!

emelie

27 Sep 2010 17:20

Tack! Hah åh jag hade oxå en sån bok :)

Micki

27 Sep 2010 20:05

Jag hade också en sån bok! Men nu har jag ingen aning om vart den är :(

Kommentera

Publiceras ej