Upp på hästryggen igen

1kommentarer

önskar att det hade vart på ett annat sätt men nu är det som det är.Det är så skönt att  få åka och rida,få släppa allt för ett tag.När man väl kommer upp på häst ryggen glömmer man allt för ett tag,vilket är jävligt skönt.Idag har det vart lite för mycke för min del.Vill inte ta upp vad som har hänt eller inte hänt.Men nu ska jag i allfall hoppa in i stallkläderna och dra mig till stallet.Kommer att vara där ett bra tag innan det är dags att rida så då kan jag lika gärna passa på mysa lite med hästarna innan ridningen.Hunden är ändå inte hemma så henne behöver jag inte tänka på.


 

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 Sep 2010 17:33

Just nu skulle jag själv bara vilja sitta upp på en häst och rida bort.



Vi vet med säkerhet att hunden inte kommer att få det bra, men kan inte göra något. Hade vi haft möjlighet att ha henne kvar så hade jag försökt gömma henne. Låtsas att hon skadat sig illa och blivit avlivad. Allt för att skydda hunden :(



Men nu är hon borta, och vi kommer troligvis aldrig att få veta hur hon mår eller vad som händer henne. Hon var trots allt trygg hos oss :(

Kommentera

Publiceras ej