Un buen día

2kommentarer

God kväll på er alla där ute.Idag så har jag och hunden vart hemma hos min Lillasyster  ett par timmar och myst tillsammans med syrran och hennes son Joel.Stina skulle hela tiden pussa på Joel i början,han tyckte visst om det och skrattade för fullt.Han var så trött men ville inte sova för han var så intresserad av hunden som låg i soffan.Till slut somnade lillen i 20min sov han så det var inte så länge.Min syster gjorde inbakadeflättor på mig och Sminkade mig:)Det finns inget bättre att få umgås med sina syskon fast man har blivit vuxen.Man behöver ha syskonmys och hitta på något roligt i hop och göra saker i hop.Jag är stolt stora syster och så är jag stolt över mina syskon.Joel var för Gullig idag och sa hela tiden nej nej nej nej medans jag sa ju ju och han nejnej hahah kunde inte låta bli att skratta åt honom.Nej nu får ni se lite bilder från dagen som har vart i stället.



Syrran matar sin son och min hund väntar på att hon ska tappa något

Mor och son

Joel med moster

Hunden ligger i syrrans soffa

Joel pratar med Moster

2 kommentarer

Classy - ung blivande mamma!

06 Sep 2010 23:38

As irriterande! Kan dom liksom ringa å bestämma tid för att komma kan dom banne mig ringa å avboka också!



Gör du då? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

07 Sep 2010 05:40

Ska du inte skaffa en egen en dag? :)

Kommentera

Publiceras ej