taket är på sin plats

6kommentarer

Ja taket satte vi för ett tag sen men nu är plåten på sin plats också.Det har varit några förseningar i leveransen av vikret och därför har det tagit sin tid,men idag kom virket vilket betyder att bygget kan fortsätta.vindskivorna hann vi också sätta upp i kväll vilket är skönt.herregud nu börjar det äntligen likna nåt på huset.På fredag blir det att börja olja in all panel så det är klart tills lördag,då kommer min tjocka släkt från min fars sida och hjälper oss att måla så vi kan sätta upp panelen på söndag.Gud det tar verkligen på krafterna att jobba så här sent.Vi kom hem för någon timme sen och jag är trött men glad över att vi äntligen kan fortsätta med huset.


Plåten är på sin rätta plats.

Vad vindskivorna gör mycke,det ser helt annorlunda ut efter att dom kom upp

6 kommentarer

Classy - ung blivande mamma!

09 Sep 2010 02:09

Det är bara bra här med me både mig å magen :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

09 Sep 2010 04:46

Det kommer att se riktigt najs ut när det är färdigt :)



Skulle själv vilja göra om mitt hus, men än så länge så får det vänta lite. Pengarna räcker inte till allt. Dock lär jag nog få ta hit hantverkare - för jag är inte så duktig på sånt :P

Majki

09 Sep 2010 08:15

Vad roligt! Det kommer att bli jättebra när det är klart :)

JESSI FOX - VINN VALFRITT ASBALLT SMYCKE

09 Sep 2010 11:48

Skulle också vilja ha ett renoveringsobjekt! Fan va kul att styra och ställa sådär...



Roligt att du vill vara med :)

Emily

09 Sep 2010 12:39

Erat hus kommer bli såfiiiiiiiiiint! Ja crash ska jag spela sönder när jag har tid :D

Ingrid

09 Sep 2010 13:23

vad fint det blir!!



Hoppas du har en fin dag! :)



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej