städat bort hörlurarna

2kommentarer

På något konstigt vänster har jag lyckas att städa bort mina hörlurar har letat som en galning efter dom.Men dom finns inte någonstans,så nu undrar jag vart kan jag ha lagt dom tro?Jag som alltid annars har sten koll på mina saker,kanske börjar bli lite för gammal och glömmer bort saker.Nej men ärligt talat dom måste ju finnas någonstans här hemma men vart?Jag blir galen på mig själv snart,carro kom i håg nu vart la du dom sist? Ja det är en jävlig bra fråga det minns jag inte.Dom kommer väl fram till slut,men jag vill ha dom nu nu nu inte senare eller i morgon utan nu.Jag lyssnar alltid på musik när jag är ute med hunden,hur ska jag kunna göra det nu sista promenaden?



låna bild från google

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 Sep 2010 05:14

Jag slarvar också bort saker ibland, men efter några veckor så tycks dem dyka upp igen. Lagom till att man köpt nytt :P



Sv: Ja, det blir snabbt mörkt, men en pannlampa är aldrig fel att ha. Utan den hade det varit svårt att traska i skogen med vovvarna :) Ficklampa är inget smidigt alternativ heller!



Ha en fin dag!

Emily

29 Sep 2010 11:35

Nej jag tänker inte pussa han från dig. DU får pussa han själv idag :D:D hihih

Kommentera

Publiceras ej