Skulle gärna slippa måla

7kommentarer



God kväll sen sist jag skrev här har jag haft fullt upp.Kom hem för ca1 timme sen från landet,där vi har vart hela dagen och målat panelen.I morse så drog jag,Jimmie och hunden ut till landet.Vi började måla lite panel hann måla ca17 panellängder tills spöregnet kom,det vara bara att packa i hop  allt och åka in till stan.Åkte hem till min far och tog en fika och snackade lite skit.Min pappas fru tyckte att hela gänget kunde åka ut till landet och fortsätta med målningen så vi blir klara med den.Så vi hoppade in i varsning bil och åkte ut till landet igen.Det hade slutat regna så vi satte i gång dirket och målade.Vi han precis måla klart då kom regnet snacka om att vi hade tur att vi hann måla klart innan regnet kom.En sak är säker och det är att jag absolut är säker på att jag inte vill bli målare för fy vad tråkigt det är att måla,men det måste man också göra när man bygger hus allt kan inte vara kul.Nu ska jag hoppa in i en dusch och försöka få bort färgen jag har lyckas fått i håret.

7 kommentarer

CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

13 Sep 2010 02:53

Det tror jag med :) allt bra?

Alexandra - Uppsalas största blogg

13 Sep 2010 03:45

sv: oja jag blir tokig

|| mannen som kan prata om hundar ||

13 Sep 2010 04:34

Förstår hur det känns - vi hade regn hela dagen igår i stort sett, förutom lite uppehåll under kvällen. Nu regnar det igen...



Sv: Ja, det tog hårt på kroppen, men jag tror att dåliga sömnvanor under veckan även gjorde sitt :P

FAAKIE

13 Sep 2010 07:20

GODMORGON, ALLT BRA MED DIG?

Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

13 Sep 2010 11:00

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Emily

13 Sep 2010 11:28

haha, jaa..Nico bara gråter om han ligge rpå golvet.. Bortskämd är han :p

FAAKIE

13 Sep 2010 11:44

börjar också bli sjuk:(

Kommentera

Publiceras ej