Ny design på bloggen!

4kommentarer

En snäll och söt tjej som heter Tess Har fixat  designen på min blogg,hon satt och fixa till den i flera timmar.Jag vet inte riktig hur mycke jag kan tacka henne så det räcker, dessutom så är det hennes födelsedag men ändå la hon ner tid på att hjälpa mig.Det är inte många som skulle göra det så jag säger tack ännu en gång tess och grattis på din födelsedag.Jag är sjukt nöjd med min nya design här på bloggen.Vad tycker ni vart den inte bättre än min förra jag hade? Ni hittar tess på

http://www.taassiiie.blogg.se/

4 kommentarer

Emily

14 Sep 2010 22:06

Ja den blev skitsnygg! Hon gjorde den jättefin

Majki

15 Sep 2010 08:20

Jättefin design! :)

Emily

15 Sep 2010 11:49

HAHA TACK :D men så bra sjunger jag inte :p

tess

15 Sep 2010 11:55

Hej där :) såg att jag glömt en sak, jag glömde av att man måste ta bort alla kodmallar, för att den sök grejjen ska försvinna :P plus att du har massa saker kvar från din förra design!

Kommentera

Publiceras ej