Lördagsgodis

1kommentarer

Lördagsgodis är någonting som har funnits med oss sedan vi var små och är en fantastisk tradition att följa fast man är vuxen.Jag bara älskar att äta lördagsgodis tillsammans med den man älskar och till en bra film.Jag får aldrig nog av godiset:)Man behöver inte alltid köpa hem godis till lördagskvällarna utan man kan göra hemmagjort godis också.Men idag så kunde jag inte låta bli att handla hem jätte mycke godis när vi ändå var och storhandla.En sak jag har tänkt på är att jag nästan aldrig äter goids på vardagarna utan det blir oftas till lördagarna.Jag skulle så jätte gärna ville äta lite chocklad men eftersom jag inte tål mjölk så kan jag inte äta chockad:( Jag älskar sura godisar,det är dom som är godast i mina ögon.Nej nu ska jag fortsätta att svulla i mig godis,inte svulla i mig utan i måttliga mängder menar ja.


jag blir som barn på nytt av godiset

godisskålen med ganska mycke blandat godis,tyvärr ville Jimmie ha chocklad och jag får bara titta på när han äter sin chocklad.

1 kommentarer

lovisa

26 Sep 2010 09:37

sv: tack så mkt:) är allt bra med dig idag?

Kommentera

Publiceras ej