jävligt kallt ute

2kommentarer

För det första är det jävligt kallt ute och för det andra så är  jag så trött att jag nästan dör,men innan jag får gå och lägga mig under täcket så måste jag ut med hunden.Brr så kallt det är ute kanske bäst att börja leta fram efter vinterjackan.Jag som alltid annars är så pigg vid denna tiden och har svårt att sova,men det är bara bra att jag är seg som jag är eftersom jag ska upp tidigt i morgon.Har ett möte 8.10 inne i stan och jag kommer att vara mer död då än vad jag är nu.Hunden kommer jag att få springa och bråka med,för hon hatar att gå ut innan 9 tiden.Så jag säger god natt redan nu  ha en bra kväll:)

Ge mig tillbaka värmen och sommaren tack

2 kommentarer

emily

21 Sep 2010 22:58

Hallo, kan jag hämta min vita jacka du har? saknar den :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

22 Sep 2010 04:07

sv: ååh tkr också det var megaFEL

Kommentera

Publiceras ej