hoppbilder sen jag hoppade Zäta

6kommentarer

Nu har jag fått lite bilder från när jag hoppade Zäta.Den dagen vet jag inte vad det var med mig,älskar att hoppa men denna dagen var jag liv rädd.Just därför fick jag hoppa lägre än vad jag annars gör.
Han vägra 3 gånger han kände nog att jag var osäker och just därför ville han inte hoppa,men sen så lyckades jag komma in i det igen och då var det kul.Dom 2 sista gångerna på hoppningen gick super bra och jag kunde hoppa lite högre igen men inte så högt som annars.Men nu är inte höjden som spelar roll utan att man har kul.Tror att jag vart lite osäker eftersom jag har inte hoppat på hela sommaren som jag annars gör.Sen så hade jag väl en bild i huvudet sen jag hoppade en annan häst som slängde av mig gång på gång och var riktig busig,vilket lede till att min rygg pajade.Men nu är det bara att ta privatlektioner och försöka komma in i hoppningen igen.

6 kommentarer

Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

09 Sep 2010 23:00

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Classy - ung blivande mamma!

10 Sep 2010 03:12

Tack du :) allt bra?

Majki

10 Sep 2010 07:52

Vilka härliga bilder :)

My

10 Sep 2010 09:30

Trevlig blogg :)

Hoppas allt är bra?

FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

10 Sep 2010 10:20

GOOODMORGON

allt bra o så idag?

Något planerat för helgen?



ha en fin dag hihi

FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

10 Sep 2010 11:42

Så trevligt :) för min del blir det fest, jobb och ta det lugnt bara !

Kommentera

Publiceras ej