hela dag på stand

2kommentarer

Där jag spenderade tid med min älskade syster Emily och hennes son.Försök att spendera så mycket tid som möjligt med henne.Jag tycker att vi är jättebra syskon och vi älskar att umgås och spendera tid tillsammans.Tyvärr så träffar jag inte alla mina syskon lika ofta som jag träffar min ena syster,men jag hoppas att det blir ändring på det snart.Men i vilket fall så har vi vart på stan i dag och kollat lite,vart lite besviken att jag inte hittade någor på Indiska.


Så jag har kvar mitt presentkort där i från men någon gång måste jag väl hitta något där.Sen åt andra sídan hittade jag inte ett skit på stanförutom en ansiktsmask.Där emot hittade min syster ganska mycke saker och köpte åt sig själv för en gångs skull,annars brukar det bara bli saker till hennes son.Joel har börjat små prata och han låter så rolig när han väl sätter i gång.I början när vi gick på stan låg han och sov i sin vagn men så fort han vaknade och såg mig började han att le mot mig:)Tack Emily för i dag<3


försöker komma på nåt kul sätt att kidnappa honom på. Har ni några roliga förslag?

2 kommentarer

emelie

30 Sep 2010 08:13

Tack för tipset! Jag ska kolla in sidan!

Emily

30 Sep 2010 12:11

vad söööööööööta ni är. Tack själv <3

Kommentera

Publiceras ej