Går kvällen var både bra och katastrof

2kommentarer

Igår kväll var vi bjudna hem till storasyster som vi firrade som fyllde 26 år förra veckan.Vi hade rätt så trevligt mycke snackade med allt och alla,träffade folk man inte har träffat på flera år:) Det var bestämt att alla vi som var där hemma skulle gå ut  till krogen men det slutade med att vi bara var 3 st som gick ut.Min kusins kille vart för full så honom fick brorsans flickvänn skjusa hem.

Och till slut när vi bestämde oss för att dra ut så lyckades storasyster ramla nerför alla trappor i hennes port,Stackan ramlade för en hade kissat i trappan och hon halkade i kisset och fastnade i ett galler och slog i huvdet så hon fick hjärnskakning och måde inte alls bra.Så hon fick stanna hemma och då ville inte resten av folket hänga med ut vilket var synd.

Väl ute på krogen så fick vi en svans efter oss,säger inget mer än att svansen var skit jobbig. När jag gick på toan och skulle gå ut där i från så vart det mörkt och det gick inte att låsa upp dörren så vakterna fick hjälpa mig ut.Jag träffade min sysling annelee på krogen också:) Vi passa på att tacka lillasyster Emily och hennes sambo Victor som följde med mig ut:) Vad jag menar med att katastrof  så tänker jag inte gå in på djupare detaljer i detta.Jag var lite orolig över hur jag skulle ta mig hem från krogen,men som tur va så skjusa annelees pojkvänn hem mig.Vi köpte hem mcdonalds mat och käkade maten hemma hos Annelees tjejkompis sen så skjusa dom hem mig.Jag kom hem vid 4.30 och vakande redan vid 8 första gången men lyckades somna om ett tag som tur va.

Jag och min sysling Annelee

Lillasyster Emily,jag och sysling Annelee

2 kommentarer

Wiilow [foto tankar känslor]

20 Sep 2010 01:32

Å shiit stackars hon...hoppas hon mår bättre nu iaf. Krama henne från mig.



Jobbigt med svansen.



Fina bilder, jätte vackra!



Kramar

Emily

20 Sep 2010 13:28

HAHAHA, tycker du han blev lik mig? haha :D

Kommentera

Publiceras ej