gå runt med munskydd på arbetet

3kommentarer

ibland vara lämpligt att sådant skydd tas på när man går in för att arbeta bland damm och massa skit i huset.Munskyddet är engångs och ska kastas efter användning,kan säga att jag får panik av att använda munskyddet.Men eftersom jag har asma så måste jag ha skyddet på mig plus att man annars andas in allt skit.Jag trodde allvarligt talat att jag skulle svimma i går kväll efter att jag hade haft skyddet på mig i 30 min,känns som jag inte kan andas som jag vill i skyddet.Men det är bara att bitta i hop och tänka att det finns värre saker än att bärra runt på munskydd.Bjuder på en bild så ni får se hur jag ser ut med munskyddet och arbetskläderna.


3 kommentarer

lucke

09 Sep 2010 13:46

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :D

Emily

09 Sep 2010 15:53

HAHA JAAA :D han vill nog vara med och sjunga!

|| mannen som kan prata om hundar ||

09 Sep 2010 22:14

Sådana skydd hade vi behövt på jobbet ibland när vi sågar i papperskärnor :P



Sv: Ja, ett bad då och då är inte helt fel :P



Dock badar vi sällan hundarna här hemma, men de tycks ändå hålla sig väldigt rena. Jag anar att det beror på att de har möjlighet att vistas ute så mycket :)

Kommentera

Publiceras ej