fredagsmys med film

1kommentarer

God kväll gott folk.Vad ska ni göra för skojigt som denna fredagskvällen?Själv har jag suttit i soffan tillsammans med mina 2 älsklingar och sätt filmen Robin hood.Till filmen vart det själv gott något gott att äta till,vart ostbricka med 6st olika keks.Blir så ledsen och arg att jag måste säga nej tack till ostbrickan eftersom jag inte tål mjölken som är i osten.Så jag fick hålla mig till vitlöksmör med keks medans hunden satt och glode och ville ha ost.Hon vet att hon får ost av husse om hon tittar lite söt med sina smö ögon.Filmen vart lite lång tycker jag men bra var den i vilket fall.Hunden låg i knät hos mig den första timmen och kollade också men tröttnade och la sig i sin säng.Det finns inget bättre än att mysa tillsammans med sin älskling och hunden en fredagskväll som denna.Nu har jag vart ute sista rundan med hunden för idag.Nu ligger båda mina älsklingar i sängen och är hur trötta som helst,medans jag är hur pigg som helst.Funderar på att ha lite fredagsmys med mig själv nu när dom andra 2 är så tråkiga.Men frågan är vad ska man se för film ensam?Något tips kanske?




1 kommentarer

Micki

04 Sep 2010 08:41

Vi tänkte se den filmen idag :)

Kommentera

Publiceras ej