Doggsencenter

5kommentarer

Då är man hemma igen från studiebesöket på Doggsencenter,det var helt underbart ställe.Dom jobbar för att människan och djuret ska stå i centrum.Jag kände mig hemma på en gång,när jag klev ut bilen.När vi kom fram så möte vi hopp min barndomsvännen Johanna som jobbar där ute,hon ringde upp chefen och sa att vi var där nu.Han vart verkligen en lätt människa att prata med och att göra med.


Det var inga problem alls med att ha med mig min hund ditt ut om dagarna.Han hämtar upp alla som jobbar där och hundarna som ska på hunddagis och så lämnar han av alla på samma plats när dagen är slut.Det var inte bara hundar som man jobbar med utan ganska många olika slags djur.Detta är verkligen något jag vill jobba med,nu har jag en vecka på mig att tänka om jag vill börja jobba där ute.Om jag vill börja där ute så har jag 4 veckors prov jobb till att börja med.Skulle jag trivas och allt går bra så fortsätter jag så länge som jag vill:)Just nu är jag så lycklig att jag bara vill skrika rakt ut.

Lånade bilden från deras hemsida.

5 kommentarer

alltidteresia

28 Sep 2010 16:23

jätte fin blogg :)

hur mår du ?

kram <3

Emily

28 Sep 2010 16:27

ahaa då fatatr jag :D

Micki

28 Sep 2010 17:50

Vad roligt, verkar ju vara ett riktigt toppenställe! Har du bestämt dig för om du ska ta jobbet?

melissa

28 Sep 2010 18:54

hejsan, snygg blogg du har!

vill du vara med i veckans blogg ?

isf checka in min blogg .

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 Sep 2010 19:39

Nä, vilket läckert ställe :) Kan förstå att du föll för det! :)



Sv: Klart att jag håller tummarna! :)

Kommentera

Publiceras ej