byta till rena lakan dammsug sängen ordentligt också

2kommentarer

Upp i sängen med dammsugaren i högsta hugg och börja dammsuga sängen,var en av dom första sakerna jag gjorde efter morgon promenaden med hunden.Vissa tror att dom har en ren säng om dom bara byter sängkläderna men så är inte fallet.När du ligger och sover så tapppar du lite hår här och där som sätter sig på sidorna av sängen,vilket leder till att det bildas massa med skit runt om sängen också.

Jag tvättar mina sängkläder varje 14 dag och då passar jag också på att dammsuga hur sängen.Jag dammsugar madrassen och under madrassen samtigt vänder jag på madrassen också.När man ändå är i gång och dammsugar i sovrummet glöm inte bort att dammsuga under sängen också för det är där det mesta sätter sig.Hur många av er mina läsaren dammsugar sina sängar? Nej nu måste jag ner till tvättstugan och hämta upp min sista tvätt.


2 kommentarer

Emily

20 Sep 2010 17:30

duktig du är!

Micki

21 Sep 2010 07:33

Jag brukar också alltid dammsuga sängen samtidigt som jag byter lakan :)

Kommentera

Publiceras ej