Tvättstugan

1kommentarer

Jag älskar att tvätta Kanske låter sjukt men så är det faktiskt.Den doften som blir av nystruken tvätt är så fantastisk underbar.Jag försöker att tvätta minst 2 gånger i veckan,hatar verkligen att se tvättkorgen över full.Jag hatar när det är stökigt och för mig är det stökigt nämligen att ha för mycke smutskläder i tvättkorgen.Jag tvättar  hellre en gång för mycket än för lite.jag är inte som alla andra tonåringar i min ålder,stannar hellre hemma och har myskväll eller städar än att gå ut varje helg och supa ner mig.Hahaha jag brukar skoja till det i bland att jag kan ta er tvätt så länge det inte är skitränder i kalsongerna eller något annat äckligt på kläderna.Nej nu ska jag börja packa upp mina kläder som jag hämtade för ett  tag sen nere i tvättstugan.

1 kommentarer

Lanah

07 Oct 2010 06:08

Sv: Hoppas du sov gott :)

Kommentera

Publiceras ej