Stallkläderna är på

3kommentarer


Jag har vart i stallet hela kvällen och myst med hästarna.Red en timmes dressyr på Pari i höger varv är han mjuk och fin men i vänster blir han stel óch hänger sig i tygeln.Vilket är rätt jobbigt och man måste verkligen kämpa på i det varvet.Jag är helt slut i kroppen och orkar inte ta av mig stallkläderna,borde i gentligen ta och hoppa in i en dusch men känner ingen ork till att göra det.Så jag tänker vara lite lat för en gångs skull och skita i att duscha av mig.Duschen får vänta tills i morgon i stället.Borde också byta batteri i klockan som har stannat men det orkar jag inte heller göra.Ja jag vet att jag är lat men det får man vara ibland.

3 kommentarer

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

15 Oct 2010 00:13

sv. superkul att du är med i dagens blogg :D

jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Alexandra - vadfanskajagheta.se

15 Oct 2010 12:18

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Alexandra - vadfanskajagheta.se

15 Oct 2010 12:33

hej haha länkade fel inlägg här är såklart den nya dagensbliggtävlingen

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

Kommentera

Publiceras ej