Snälla skjut mig

1kommentarer

Nu börjar jag bli riktigt jävla trött på att känna mig yr och konstig i huvudet,har som ett tryck i huvudet som inte vill försvinna.Kan den inte bara försvinna?Jag förstår inte vad problem är med mig,säg inte att jag börjar att bli sjuk nu.Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller något.Snälla skjut mig någon här och nu,har ju aldrig mått såhärdåligt som jag gör just nu.Käns som att jag kommer svimma vilken jävla sekund som helst.Jag har ju ätit och druckit som man ska,så det är inte det som är felet.Nej nu måste jag lägga mig ner och hoppas att jag mår bättre i morgon.

1 kommentarer

Emily

10 Oct 2010 13:48

Den kostade 995 :-

och så fick man hörlurar till. Man måste köpa ett minneskort till dock, de kostar 149 :- typ.. Man kunde välja mellan rosa & grön :) ja tog grön

Kommentera

Publiceras ej