Johovas vittne knackade på min dörr

2kommentarer

jag blir så fly förbannad på denna gubbe som kommer gång på gång knackar på min dörr för att snacka massa skit som jag inte tror på femöre.Jag har satt upp en lapp på min dörr att jag inte vill ha med dom att göra både på svenska och spanska,men dom verkar inte fatta ett skit.Jag har vart så trevlig alla gånger dom har ringt på mig och sagt att jag inte tror på något mer än på mig själv att jag inte vill ha besök av dom.Jag respekterar deras tro och tycker att dom ska respektera mig som inte vill ha med dom att göra.Jag respekterar dem som respekterar mig.Nyss när dom knackade på min dörr så sket jag i att öppna och lätt hunden skälla tills dom gick i från.Hur i helevete ska jag bli av med dom?Ska jag behöva ställa mig och skrika på dom för att dom ska få in i sin skalle att jag inte tror på gud och allt skit som står i bibeln.



lånade bilden från goggle

2 kommentarer

lucke

13 Oct 2010 20:17

Tjenare, hänt idag då? :P

emily

13 Oct 2010 21:43

hahah va sökte du på för att få fram den bilden?

Kommentera

Publiceras ej