i fredags

1kommentarer

Jag kom på att jag har glömt bort att berätta att jag var barnvakt ett tag i fredags.Jag kände mig inte bra i kroppen och var hur trött som helst.Men eftersom att jag hade lovat min storasyster att ta hennes 2 yngre döttrar när hon var i väg till tandläkaren.Jag fick snällt  hoppar upp ur sängen och klä på mig rasta hunden sen ta spårvagnen hem till syrran.Nicole som är 1år10månader gammal började först att gråta när syrran drog men vart glad så fort hon fick vinka hejdå till sin mamma.Angelina som är 5(tror jag att hon är) var så snäll och låg i soffan och kollade på film.Efter ett tag så ville båda barnen leka med mig,det var bara att sätta i gång och leka med barnen.När syster kom hem från tandläkaren så somnade Nicole i sin säng och jag dog typ i soffan hemma hos syrran.Aneglina kom och väckte mig och sa att maten var klar.Jag käkade lite sen drog jag hem och gick ut med hunden.efter promenaden så la jag mig och sov i min säng.Jag hade nog åkt på feber men vart väckt av Jimmie som kom och började tjata på mig att vi var tvunga att städa inför lördagskvällen här hemma.Tänkte vem fan orkar städa när man har feber?men det gick bra eftersom att han nästa gjorde allt det ändå jag behövde göra var att städa rent köket.

Angelina

lilla Nicole

jag med barnen

1 kommentarer

Micki

13 Oct 2010 21:18

Vilka söta tjejer :)

Hoppas att det kom nån som fixade duschen åt dig idag! :)

Kommentera

Publiceras ej