Hunden har vat sjuk i natt

1kommentarer

 vakande i natt av att hunden spang fram och till baka i hallen och gnällde.Så det var bara att gå upp ur sängen och klä på sig och gå ut med henne.Hon bajsade det första hon gjorde när vi kom ut,gick en promenad med henne så hon kunde göra i från sig  och hålla sig hela natten.Kom in och tog av mig kläderna och la mig i sängen för att sova igen.Men redan efter en 15 min så är hon i gång igen så det var bara att springa ut med henne igen.Då bajsade hon 3 gånger under den promenaden trodde att det var sista gången vi skulle ut igen.Men nej detta hållde på hela natten och så kräktes hon också.Så jag fick inte mycke sömn i natt.Nu äntligen så ligger hon och sover och jag är svin trött men kan inte somna om.Jag har värsta huvudvärken och är helt slut i kroppen.Hoppas att jag får sova mer i natt än vad jag fick göra denna natten som var.Tur att man inte har barn att ta hand om för då skulle jag dö.Nej nu måste jag försöka att vakna till liv.


1 kommentarer

Emily

11 Oct 2010 15:22

stackars lilla stina!

Kommentera

Publiceras ej