God kväll

1kommentarer

Nu är man helt slut i kroppen efter en hel dag ute på landet med arbete.Så klart så var jag ute i skogen och tränade lite lydnad  med hunden ett tag innan jag satte i gång med att måla.Min hund har nog damp hon springer runt runt mig  och speringer runt över allt.Hon har kommit på att det är roligt med alla kottar som finns i skogen.Idag har jag fått jobba med det tråkigaste jag vet om,men jag får se det som att det inte behövs på några år fram över när jag är klar.

Medans jag hållde på att måla så snickrade min pojkvänn på huset.Hunden låg och njöt i solen medans vi jobbade.Vet ni vad jag har gjort mer?Jag har skickat efter 100st kort som kommer om2-5dagar och fan vad billigt det var.Trodde det var ett skämt när jag kom fram till kassan,30kr gick allt på:) Vi stannade förbi med far och skulle fika,men det slutade med att vi stanna och käkade mat där hemma.Så när jag kom hem slapp jag att tänka på vad jag skulle laga för mat.


1 kommentarer

Sandra

17 Oct 2010 18:52

Vad är det för ras på hunden? Så hemskt lik min mammas hund! :) Hennes är nog Papillon/Shih Tzu om jag minns rätt.

Kommentera

Publiceras ej