Glöm inte att ändra klockan inatt

1kommentarer

Den ska ställas tillbaka en timme för er som har glömt hur man skulle ändra klockan.Jag har lärt mig att när man har sommaren framför sig så ska den ställas fram en timme lika så ska man ta fram utemöblerna. När man ska  ställa tillbaka utemöblerna så ska man ställa tillbaka klockan Enkelt att komma i håg:)

Sitter här hemma för mig själv medans Pojkvännen är ute på krogen.Kommer nog att få vara ensam en timme extra eftersom att krogen kommer att ha krogen öppen en timme  extra i natt.Han är ute och firrar min Kusin Pamela som fyller 25 år idag.Jag stannade hemma eftersom att jag har den absolut värsta mensvärken man kan tänka sig att ha.Det är inget roligt att gå ut då och vara trevlig när man har ont,nej då stannar jag hemma i stället.

1 kommentarer

Emily

31 Oct 2010 08:11

de e skönt o vara hemma med! :)

Kommentera

Publiceras ej