Filmen Titta han snackar

0kommentarer

Just nu går filmen titta han snackar på tv 3,Jag gillar denna film mycket. Den e sjukt rolig och går att se om o om igen Den e mycket bra. Bra skådisar och kul och annorlunda me en bebis som har sin egen röst lixom. Bebisar kanske faktiskt tycker så om oss i verkligheten vem vet.Jag har sätte denna filmen rätt många gånger men tycker att det är lika bra varje gång.Det är första gången Jimmie ser den och vad han skrattar åt babisen.Sen så säger han att han vet nu vad han ska göra och inte gör när vi får barn.När jag ser på denna filmen tänker jag mycke på min systerson Joel i fall han tycker och tänker samma sak som babisen i filmen.Nej nu är reklamen slut så det är dags att sätta sig i soffan igen och se klart den ha en bra fredagskväll:)

För er som inte minns den så kan ni titta på denna klippet.

Kommentera

Publiceras ej