Äntligen en ny mobil

1kommentarer

Äntligen har jag en ny mobil och kan skicka mess och ringa igen.Min förra mobil har krånglat ett bra tag,men eftersom att jag är så kär i den så har jag get den chans efter chans men nu gick det tyvärr inte att ge den en chans igen:( För det första så ville den inte ta emot laddning och kom på hur jag skulle göra för att ladda den,men sen så gick det inte att sätta i gång den på en hel dag fast att den var full laddad.


Och i går så började den krångla ännu mer för så gick det inte att trycka på  knapparna 1,4,7 vilket betyder att jag inte kunde svara rätt när jag skulle svara på mess vart helt konstigt.Testade med att stänga av den för att se om det kanske hjälpte men då gick det inte att sätta på den igen.Idag har man inte kunat gå in på meny på mobilen.Så jag och älsklingen åkte runt i olika affäer och kollade efter någon ny mobil till mig.Men jag är så kräsen när det gäller att köpa ny mobil det får inte vara en iphone utan vill ha en helt vanlig mobil,men den får inte vara för liten eller förstår och sen så finns det mycke mer den inte får vara vilket inte gör det lätt att köpa en nu.Men nu har jag i allfall en ny mobil den fick bli en Nokia 6700 slide.

1 kommentarer

Emily

11 Oct 2010 13:59

Mobieln va snygg. VAR KÖPTE DU DEN? nätet? :) Ja ska pussa han från Moster. Han är fortfarande sjuk.. de blir bara värre& värre.. :(

Kommentera

Publiceras ej