Så var det dags

1kommentarer

snön fall tidigt i år än vad den gjorde förra året.Åsikt är en människas sätt att se på någonting och jag ser bara att snön skapar massa jävla problem runt och kring oss.Det blir så halt på vägarna vilket leder till att bilar åker av vägen eller krockar man har lätt att ramla och slå sig.Det gäller att ha bra skor på sig när man är ute så man inte blir blött om fötterna.Men än så länge har jag inte själv lyckas hitta några bra skor till mig själv,alla mina skor var genom blötta i går kväll.Måste verkligen ha ett par odentliga skor som inte läcker i genom när jag jobbar som jag gör.Får hoppas att jag får någon tid över efter jobbet eller i morgon när jag är ledig att köpa några bra skor.Bästa termobyxorna har jag redan som tur är och bra halsduk men tjockare vantar skulle inte sitta helt fel.Ojdå ser att klockan börjar bli lite mycke så det är väl bäst att börja klä på sig och röra sig mot jobbet.


1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

11 Nov 2010 12:01

Snö är inget välkommet inslag såvida det inte handlar om små mängder som får ligga kvar...



Men västkusten bjuder oftast på slask, slask och lite slask...



Sv: Nej, någon hjälm har jag inte på huvudet när jag cyklar. Borde kanske?

Kommentera

Publiceras ej