Så var denna arbetsdag slut

0kommentarer

I morse när jag kom till jobbet var vi 3st som jobbade men en av tjejerna kände sig inte bra,så hon åkte hem efter ett tag.När vi hade rastat klart alla hundar känner jag att det stinker hundskit i ena hundstallet går och kollar.Då är en av hundarna dålig i mage och det låg massa med Vatten diarré i hans box.Det var bara att ta fram lite olika saker och sätta i gång och städa hans box,precis när jag är klar kommer han in i boxen och kollar på mig och sätter sig framför mig och gör i från sig en till hög.Jag bara kollade på honom och frågade honom varför han bajsar inne när han kan gå ut i sin ute box och bajsa.Kom på rätt fort att det är ingen i dee att fråga en hund som inte kan svara på min fråga.Det  var bara att plocka upp skiten igen.På eftermiddan så släppte vi 2 av hundarna på fältet så hon fick springa och leka av sig lite.Ja detta var lite av min dag på jobbet.

Kommentera

Publiceras ej