Pysslat här hemma

0kommentarer




Ja så där då hela eftermiddagen har jag pysslat med att få det det fint i vardagsrummet.Det började med att jag dammade av allt och skulle byta gardiner,men dom gardinerna jag ville ha uppe passade inte in så bra så det fick bli ett par andra gardiner.Men nu har jag fått det lite mer mysigare i vardagsrummet:)Innan hade jag så mörka gardiner så hela rummet vart s mörkt.Passade på att göra allt detta eftersom att det står tvättstugan på schemat.Nu har jag bara 2 maskiner kvar sen är jag klar,man får ta och passa på medans man är ledig från jobbet.matlådan är klar som jag ska ha med mig i morgon till jobbet.Vi får se vad kvällen har att bjuda på innan det är dags att bädda ner sig.usch vilket tråkigt väder vi har nu det bara regnar,regnar och det hjälper inte heller att det är så mörkt ute.

Kommentera

Publiceras ej