Korset i taket

2kommentarer

Kors i taket Jimmie tog fram dammsugan och satte i gång och dammsuga utan att jag behövde be honom.Medans han nu går runt med dammsugan så sitter jag här vid datan och latar mig.Det jag inte kan förstå varför kunde han inte dammsuga i fredags när han ändå var ledig från jobbet?Nej utan då fick jag dammsuga hela lägenheten när jag kom hem från jobbet.Men nu ska jag inte gnälla ska vara glad över att han nu tog fram dammsugan.Idag står det tvättstugan på schemat undrar om han får för sig att tvätta,det var ju ändå ett bra tag sen han gjorde det.

2 kommentarer

Emily

28 Nov 2010 21:10

nej usch min va så jävlaa äcklig..

emelie

28 Nov 2010 21:10

Åh, nej vad synd! Typ enda gången jag var hemma ju. Typsikt! Men vi ses säkert en annan gång :)

Kommentera

Publiceras ej