Just nu hatar jag Swedbank

0kommentarer

Var nere på stan i eftermiddas och fixade mina glasögon när jag skulle betala så gick det inte för banken hade något strul.Testade alla automater att ta ut pengar på men det funkade inte:( så jag fick gå tillbaka till optiken och fråga om man kunde få inbetalnings kort i stället men eftersom att dom märkte att jag inte var ensam om att ha problem så fick jag dom lagade gratis denna gången.Fan också jag hade tänkt att käka nere på stan men det sket sig eftersom swedbank har haft problem hela jävla dagen.Nu skulle jag prova att handla lite frukost till i morgon med mitt kort men det funkar inte fortfarande.Vad fan blir så sur hur i helvete  ska jag kunna köpa något när mitt kort inte funkar?Folk på stan sprang fram och tillbaka till bankoautomaterna för att testa att ta ut pengar utan att lyckas.Ska det vara så svårt att fixa problemet?

Kommentera

Publiceras ej