Hemma från Barnakutmottagningen

2kommentarer

vi  var på akutmottagningen med lilla Nicole(min systerdotter) i några timmar eftersom att hon är dålig stackan.När jag och hennes pappa kommer ditt så hittar vi inte vart vi ska utan för gå runt och leta som galningar,till slut ser jag en skylt där det står barnakutmottagningen.När vi ringder på klockan tar det ett tag tills någon kommer och släpper in oss.Vi får besked om att vi får sätta oss i väntrummet och vänta på våran tur.Det hade precis kommit in 2 st ambulanser som dom var tvunga att ta emot.
Nicole vart rastlös efter att vi hade suttit där mer än 2 timmar och väntat på att få träffa en läkare.


Till slut fick vi komma in till  en sjuksköterska som ställde massa frågor och gav Nicole en glass,men Nicole kunde bara slicka lite sen så fick hon ont och började blöda om mun.sjuksköterskan kom med papper vi skulle skriva på sen så fick vi vänta ännu en gång på Doktorn som skulle undersöka henne,vilket inte var det lättaste precis då hon skreck och slängde dig hitt och ditt så jag fick hålla fast henne.Medans dokton skulle undersöka henne så hållde Nicole mig runt midjan och skreck nej nej nej och mamma mamma det gjorde så ont i hela min kropp att se henne så sjuk.Min syster var hemma med dom andra barna och jag erbjöd mig att följa med hennes sambo in till akuten eftersom vi ändå skujsade ditt dom plus att jag vet hur orolig han också blir att se henne så dålig.Så jag kände att det var bättre att jag stannade kvar med dom.



jag tog en Handske från sjukan och blåste upp till en ballong och det tyckte
Nicole var roligt att leka med.

2 kommentarer

emily

14 Nov 2010 22:42

snäll du är som följde med! fan va långt hår hon fått :o

Mickis

15 Nov 2010 07:33

Stackars liten, hoppasatt hon kryar på sig fort!

Söta bilder :)

Kommentera

Publiceras ej