Har haft besök av syster och systersonen <3

1kommentarer

jag har varit ledig idag så jag har haft världens mysigaste syster och systerson  på besök:) Jag kunde inte låta bli att pussa sönder min systerson Joel,när dom var här.Min syster tycker att jag lagar så god mat så hon ville komma och äta här hemma och umgås med mig.Det fick bli wok med kyckling och nudlar till midda.Joel tyckte att det var så kul att krypa efter min hund på golvet.Hunden skulle bara pussa på Joel i början när dom kom.Syster och jag har haft en helt underbar heldag tillsammans.Vi har spelat super mario på mitt wii och så åkte syrran på  göra  2st inbakade flätor på mig:)





1 kommentarer

Emily- Äntligen älskar jag mitt liv.

23 Nov 2010 22:09

Fina ni är! <3

Tack själv för idag <3 Älskar dig.

Kommentera

Publiceras ej