Hahaha gud

0kommentarer

hahah here gud jag måste bara få berätta om en sak.Vi hade vart hos min pappa och fixat lite saker när vi kommer till gården hör vi ungarna som förstör våran gård med olika saker.När vi öppnar portdörren sitter 2 av ungarna i våran trapp och säger att dom ska gå att dom satt där för att det var kallt ute.Jimmie öppnar sin käft och säger att detta är ingen värmestuga utan en trappuppgång.Ungarna svarar med att det är ju kallt ute då säger Jimmie gå hem då om det är så kallt ute.Ena ungen säger vi ska gå ut då säger Jimmie jaså nu kan ni vara ute var det inta kallt ute nyss sa ni?


Hahahaha jag kunde inte låta bli att skratta åt dom kommentarena Jimmie sa till dom samtidigt vart jag lite chockad över det han sa till dom.Jag blev nog ännu chockad över att ungarna inte svarade mot och  inte var uppkäftiga som dom brukar vara när man säger åt dom.Mig har som respekt för och sticker i väg varje gång dom ser mig,men så fort någon av mina grannar säger åt dom att sluta elda,leka.kasta saker i våran trapp så får dom höra ett och annat ord från ungarnas käft.Så fort jag är hemma är det lungt men när jag sticker i väg det är då ungarna kommer hitt och jävlas och håller på.Jag har försökt att säga åt dom att det gäller samma regel om jag är hemma eller inte hemma.Jag har till och med pratat med ungarnas föräldrar men inte fan hjälper det heller.

Kommentera

Publiceras ej