Gäsp

3kommentarer

Shit så trött man kan vara fast man gick och la sig rätt så tidigt i går kväll.Jag bäddade ner mig i sängen redan vid 21 tiden men vaknade redan vid 03.45 as pigg men lyckades till slut somna om till klockan ringde.Sitter här och gäspar för fullt med min kopp kaffe i handen.Blir att jobba eftersom att folk är sjuka på jobbet så hoppar jag självklart in och jobbar i stället för att vara ledig.Blir att jobba i hop med Jossan vi kommer att hjälpas åt med djuren och hundarna så vi inte behöver stressa i jäl oss.Efter jobbet blir det att gå hem med hunden och byta om till stall kläder för att rida lite dressyr i kväll:)

3 kommentarer

tooä

26 Nov 2010 05:51

Jo då det Han jag allt med, nu är jag rödhårig... Försov mig idag... Fast han med pendeln. Ha en bra dag. Puss

Emily- Äntligen älskar jag mitt liv.

26 Nov 2010 10:05

Jag va hos yasmine :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

26 Nov 2010 17:55

Hoppas att du får sova ut ordentligt i helgen!



Ha en fin kväll!

Kommentera

Publiceras ej