firade lillasyster

0kommentarer



Nu har vi firat färdigt lillasyster Jennifer som fyller 12 år idag.Shit vad åren går käns som man inte hinner med längre.Konstigt nog mins jag hur gammal hon blir,har så många småsykon att hålla reda på.Var i allafall hemma hos mamma och fira Jennifer tillsammans med mina syskon,syskonbarn och mormor från skåne.Min mormor hade jag inte träffat på länge så det var kul att träffa henne medans hon är här på besök i Norrköping.Visst jaha det är ett ytterligare firade för min del.Jag och Jimmie har vart tillsammans 6år och 11 månader idag:) Jag älskar mina syskon så otroligt mycke fast vi inte ses så ofta,synd bara att inte min ena lillebror var med oss idag.Jag har inte träffat Victor på länge säkert ett halv år sen vilket är synd och jobbigt.


Kommentera

Publiceras ej