Då var denna arbetsveckan slut

1kommentarer

Det har varit en sådan där vecka då jag har känt att jag verkligen har hittat rätt jobb:) Denna veckan har gått rätt så bra fast folk på jobbet har vart hemma för dom är sjuka.Trodde aldrig att jag skulle klara av denna veckan men så fel man kan ha i bland.Idag var 2 av mina arbetskamrater tillbaka på jobbet och tur var väl det så slappa man stressa i jäl sig.Rastat både dagishundarna och Inackorderingshundarna släppt några hundar i hänget så dom fick leka av sig.Skottat rätt mycke snö  inne i hundrasgårdagarna kändes som att snön aldrig försvann som det bara kom mer och mer.Hoppas att det snart slutar snöa är så trött på denna snön.I kväll tänker jag ta det lungt och inte planera in något ,ibland behöver man också få slappna av i mellan åt.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

26 Nov 2010 20:23

Nu är snöskottandets tid inne - och kanske också ryggskottens tid för en del :S



Sv: Ja, det är märkligt att folk inte kan låta bli andras egendom :S

Kommentera

Publiceras ej