Borta bra men hemma bäst

1kommentarer

Efter en mycket intensiv och rolig hel dag På ullared tillsammans med Älsklingen,syster och hennes sambo så är jag hemma igen.Borta bra men hemma bäst är nog det bästa jag kan komma på att säga för jag tycker att det stämmer helt och hållet.På vägen ner till Ullared så hade en bil kört ner i diket vi kunde dock inte stanna för att hjälpa till eftersom att vi då skulle blockera hela vägen,men den sista bilen stannade och hjälpte människan som fortfarande satt kvar i bilen.När vi kom fram till Ullared var det inte så mycke folk men senare på eftermiddan vart fullt med folk.Shit vad stort hela varohuset har blivit sen jag var där förra året.Hittade en del saker som fick följa med mig hem:)Nu har jag ont i bena,ryggen efter att jag har gått så mycke idag plus rumpan har jag med ont i efter att suttit i bilen så länge.

1 kommentarer

tooä

21 Nov 2010 08:22

Köpte du något fint då. ?

Kommentera

Publiceras ej