Var barnvakt åt Joel

1kommentarer

Uusch vilket tråkigt väder det var ute,det bara vräkte ner regn och jag vart genom blött.Joel låg och sov så skönt i sin vagn under den timmen jag hade honom.Min syster hade tid hos tandläkaren idag så då fick jag vara barnvakt det tackar man inte nej till direkt.Jag gick till HagebyCentrum och kollade men fick verkligen en chock vad stort det har blivit.Kändes som jag gick runt i cirklar med barnvagnen,vilket håll ska man börja gå till vart kommer jag om jag går ditt och vart kommer jag om jag går ditt så tänkte jag.Jag kände mig som en vilsen gammal tant som hade tappart bort sig och inte hitta hem igen.Men jag lyckades i allafall hitta några kläder som fick följa med mig hem,bilder på kläderna kommer jag slänga in  lite senare för er som är nyfikna.

1 kommentarer

Anonym

18 May 2010 22:29

hej hej

söt blogg: allt bra me dig?

Kommentera

Publiceras ej