Trodde jag skulle dö 1 maj

0kommentarer


Kom ut till landet och skulle städa i jordkällaren så vi kunde lägga in maten där.Vad e det jag får se ju en orm jävel och jag trodde att jag skulle skita på mig.Började springa runt ute på gräsmattan och skrek för fulla muggar.Jimmie undrade vad jag hållde ¨på med igentligen,jag skrek det ligger 2st ormar i jordkällaren en liten och en större.Han tycke att jag var larvig som vart rädd men ändå var det hans kusin som fick ta hand om ormarna.Senare på kvällen när J skulle gå ner till jorkällaren för att hämta läsken så skriker han som en kärring ovh vi kollade på honom efter ett tag frågade jag e det en till orm eller?Nej det är en äcklig snigel på dörren men herre gud en Snigel är inget mot en orm.Jag och A kunde inte låta bli att skratta åt J.Jag vågade bara ta kort på den minsta ormen och inte på den större,vågade inte gå i närheten av den.Medans A hållde i den och lekte med den.Han är inte riktig klok.


Vi tände på våran brännhög  på kvällen och satt vi den ett bra tag.Grabbarna drack öl medans jag hållde mig till fanta.Här ligger min älskling vid våran brasa


För mycke drickade för A tror jag som försöker spela gitarr med en spade.

Jag är helt dö från dagen innan och ser för jävlig ut  men det bjuder jag på:)
Jag gick in i huset och la mig vid01 tillsammans med hunden.Vid04 kom grabbarna in i huset och började spela hög musik och sjöng och hade sig så jag tog min madrass,täckte,kudde och gick ut till bilen och la mig för att fortsätta sova.Vart väckt av att grabbarna letade efter mig hörde hur dom pratade högt med varandra och sa men hon sov ju när vi kom in i huset när gick hon och vart?Efter ett bra tag ser dom att jag ligger i bilen och A lyfter in mig i huset igen medans J är i väg och letar efter något.Kunde inte somna om för det stank verkligen Alkohol i hela huset.

Kommentera

Publiceras ej