Svar från frågestunden!

0kommentarer

nu tänker jag svara på alla frågor som kom under frågestunden, fast det inte vart så många frågor som jag trodde att det skulle bli,det kanske blir fler frågor nästa gång.



Vad sysslar du med? Jobbar/pluggar/vad?
Jobbade genom hemtjänsten innan jag vart sjukskriven med skaddad rygg.
Det jag sysslar mest med om dagarna är att ta hand om hemmet och hunden.


Kan du inte berätta lite om din gulliga vovve?
Stina är en omplacerings hund som jag tog över när hon var 3 månader gammal hon hade inte haft ett bra liv innan jag köpte henne.stina är en blandrashund mellan 3 olika raser som är Papillong/Griffon/Lhasapo.Stina har jag fått jobba med en del då hon var så rädd för nästan allt och alla när jag tog över henne.Idag är Stina 7 ½år och en helt ny hund om man ska jämföra från den dagen hon fick flytta hem till mig.Jag kommer att skriva ett inlägg och berätta lite mer om henne någon dag för er som är intresserade att veta mer om henne.


Går du efter utseende eller persolighet när det gäller killar och vännerna?
Jag går på personligheten hur en människa,självklart är det ett stort plus i kanten om killen har nice klädstil och utseende,Utseendet är viktigt, men killens personlighet är som sagt avgörande.Hos vännerna så är det personligheten som gäller.


Får jag slicka på din toa-ring ?
Denna frågan fråga min pucko vän till mig.Ja du Towe om du så gärna vill slicka på min toalettring så ska jag inte stoppa dig från att göra det.



Kommentera

Publiceras ej