söndagsmys

0kommentarer



vi har mest slappat & gjort ingenting faktiskt, hela dagen har verkligen känns som en riktig söndag.Känner mig lite sliten efter två dagar med dålig sömn.Jag lagade en supergod Kladdkaka tidigare i kväll till mig då Jimmie inte ville ha,Men så klart när jag satte mig ner i soffan och började käka kladdkaka så frågade han om jag hade gjort åt honom också.Jag visste att han skulle fråga så jag hade redan lagt upp en bitt på en tallrik åt honom men lämna den inne i köket för något kan han ta och göra själv.Hunden  har vart trött i några dagar och är jätte seg på att gå när vi är ute hon kryper nästan fram,men så länge hon dricker och äter så ska det inte vara någon fara sa Veterinären. Veterinären tror att det kan beror på att hon precis har slutat löpa plus att det börjar bli varmare om dagarna ¨så det kan hon bli trött av.Jag har till och med tagit tempen på henne för vara på säkera sidan ingen feber har hon i allafall och bra i magen är hon också.Nu ska jag försöka få med henne ut på en sista promenad om hon nu orkar.Men det gör inget om hon inte vill följa med ut för vi var ute för 2 timmar sen,tänkte gå en runda med henne i fall om hon behöver kissa lite innan natten.

Kommentera

Publiceras ej