solar + viktigt att tänka på när man solar

2kommentarer


i förmiddas  så la vi oss ute ett tag och solade.Hunden fick vara lös så hon kunde när som helst gå och lägga sig i skuggan.Dock försvann solen efter en halv timme vilket var synd.


Jag vill också passa på att påminna om att det är extremt viktigt att smöra in sig med solkräm eller sololja nu när solen är som varmast.Själv använder jag mig av kokosolja som jag smörjer in  över hela kroppen.Glöm inte heller bort att dricka mycke vatten när det är som varmast, det är vanligt att man inte tänker på det.Min sololja börjar ta slut så jag måste köpa ny.Denna flaskan har jag kvar från förra året så det räcker länge.Funderar på att köpa morotsolja och koksolja så man kan byta lite då och då.Nu ska jag sätta mig på balkongen och bränna mig lite till innan älsklingen kommer och hämtar mig efter han har slutat jobbet,vi ska åka och handla inför helgen.

2 kommentarer

emelie

22 May 2010 13:08

Jasså, ja, gör det! =)

PHOTONERDEN

22 May 2010 13:29

Va mysigt!

Kommentera

Publiceras ej