Sluta drömma allt är möjligt

0kommentarer

Dom flesta skäms att erkänna att dom leker i bland varför ska man skämmas för?Jag tror att det beror på att man blir äldre och tror att man bara får leka om man är liten men så är det absolut inte utan lek så mycke du bara kan innan det är försent.Jag tror att tanken att du måste sluta leka när du blir vuxen börjar försvinna,Det är oväntade resultat när vuxna leker är fantastikt,vi bevarar banden från då vi var små barn och lekete.Vuxna kanske inte leker lika mycke som man gjorde när man var barn,men det betyder inte att det inte är lika roligt längre.Jag tänker leka så länge jag klarar av det och det står jag för.Vi föddes inte till att vara tråkiga när vi blir äldre.I går när vi var ute på landet så lekte jag lite med trampmopeden medans min pojkvän hållde på att fixa elen.

Kommentera

Publiceras ej