Promenera med hunden

1kommentarer

Riktigt skönt väder ute så jag passade på att ta en myspromenad tillsammans med hunden.Det är synd att hon löper så hon får gå i koppel i stället för att gå lös som hon är van vid,men så fort hon har slutat löpa så kan vi börja med träningen igen och hon får gå lös.Människor man träffar ute brukar fråga hur det kommer sig att jag har henne kopplad när hon är så lydig när hon är lös,jag vågar inte chansa att ha henne lös när hon löper.Det är så skönt att ha hund för då kommer man alltid ut och man ligger inte bara hemma och latar sig om dagarna,bättre skällskap får man leta efter.Min hund finns alltid där för mig i alla lägen,hon sviker mig aldrig.

1 kommentarer

Ellen

10 May 2010 16:23

jag är färdig med din header, du kan mejla kontouppgifterna så lägger jag in den åt dej :)

Kommentera

Publiceras ej