Jag Kan ställa upp som sminkmodell

0kommentarer

Nu letar jag efter dig som vill bli makeup-artist,Men har ingen sminkmodell att träna på,Jag ställer jättre gärna upp på att bli sminkad på olika sätt.Har ändå inte mycke för mig om dagarna.Det ända som jag har som krav är att du/ni ska bo i närheten av mig för jag kan inte åka till en annan stad.Ni står för sminket och jag bjuder på fika,det är ju ändå du som vill träna och jag är så snäll och ställer upp.Det som är ett plus är att du kommer att få mer kunskaper än vad du har idag.Du behöver inte ha Make up artist utbildning utan du ska tycka om att prova dig fram och tycka om din sak.Jag satt och tänkte ett tag och kom på att jag kanske skulle skriva ett inlägg om att jag kan ställa upp som  sminkmodell vilket jag nu har gjort.Något du/ni undrar över e det bara att fråga på. Så klart tar jag en bild på sminkningen och lägger upp på min blogg.

Kommentera

Publiceras ej