It is hot today

6kommentarer


 vi har njutit av solen och värmen de senaste timmarna genom att ligga ute på gården.Min mobil har gått i varv hela dagen.Det är så skönt att bara ligga här ute på gården och veta att allt är redan klart som skulle göras idag.Ska sola lite till innan det är dags att gå in  och byta om till stallkläderna.

Hunden ligger under sittbänken och vilar,jag har försökt att gå hem med henne men hon vill inte gå in så länge jag ligger kvar här ute i gräset.Nej nu ska vi lyssna på lite musik och fortsätta läsa klart boken.

6 kommentarer

Madde

20 May 2010 17:21

Tack för svaret på dagens fråga. Hur mår du? Kram

Micki

20 May 2010 18:49

Åh va varmt och härligt det ser ut på bilderna! :)

Victoria ♥

20 May 2010 19:17

så jäävla skönt väder:D

Victoria ♥

20 May 2010 21:48

sv; skitskönt :D här va de fan 26!

Emelie

20 May 2010 21:58

Oj, jag är sämst när det gäller olika viner! Jag bara tar något när jag är på systemet :P Inte så kräsen med andra ord hahah :)

emelie

21 May 2010 11:56

Ja jag vet men personen i fråga känner mig antagligen inte ens och jag förstår bara inte vad personen får ut av det. Men jag bryr mig inte. Det är ju kul att personen är så avundsjuk eller något. Haha. Ha en bra dag!! Kram

Kommentera

Publiceras ej