Har man riktig otur

2kommentarer

Jag måste säga en sak och det är att min otur jag har haft idag och i går måste kommer uppe i från luften som sätter sig på mig.Igår när jag klippte gräsmattan ute på landet tappade jag min förlovningsring,letade och letade utan att hitta den.Nyss när jag skulle sätta i gång tvättmaskinerna nere i tvättstugan så tappar jag sköljmedelflaskan ur handen och nästan allt sköljmedel låg på golvet så det var bara att sätta i gång och torka upp det.Det ända som var tur var att jag fick  kvar lite sköljmedel i flaskan som jag kunde använda mig av.Det gör inte saken bättre heller att jag har glömt min plånbok ute på landet så köpa nytt sköljmedel kan jag bara ta och glömma bort.Vad kommer här näst tro?Nej jag hoppas verkligen att jag inte får någon mer otur idag.Slänger in en låt som jag har lyssnat på hela morgonen.

2 kommentarer

Emma

04 May 2010 14:48

Ojoj! Inte rolgit :/ hoppas altl löser sig!

ellen

04 May 2010 16:08

Okej, du kan mejla bilder till [email protected] : )

Kram.

Kommentera

Publiceras ej